اهمیت تبلیغات در اینستاگرام

به طور کلی یکی از زمینه‌هایی که افراد امروزه برای تبلیغ کسب و کار خودشان زیاد از آن استفاده می‌کنند، اینستاگرام است، استفاده از اینستاگرام می‌تواند برای رشد یک کسب و کار بسیار کار آمد، اثر بخش و پراهمیت باشد، در این مقاله قصد داریم در ارتباط با اهمیت تبلیغات در اینستاگرام و جنبه‌های مختلف آن صحبت کنیم.

جنبه‌های اهمیت تبلیغات در اینستاگرام

ویژگی‌های متعدد موجود در اینستاگرام باعث شده است که افراد و صاحب‌نظران متعددی تأکید بر به کارگیری این اپلیکیشن برای کسب و کار های مختلف داشته باشند، در ادامه سعی ما بر این است که به بیان و بررسی این جنبه‌های متعدد بپردازیم:

instagram ads

تعداد بسیار زیاد کاربران

میتوان گفت اینستاگرام پر استفاده‌ترین شبکه‌ی اجتماعی در بین همه‌ی پلتفرم هاست، این اپلیکیشن بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد، که همین عدد می‌تواندبه تنهایی این اهمیت و تأکید افراد مختلف بر تبلبغات اینستاگرامی را توجیه کند، چون کاربر بیشتر مساوی ست با بازدید بیشتر و بازدید بیشتر مساوی ست با مشتری بیشتر برای کسب و کاری که تبلیغ می‌شود، و مشتری بیشتر یعنی خرید بیشتر و سود بیشتر و در نهایت موفقیت بیشتر.

محتوای بصری زیاد

با توجه به این که بشر امروزی رفته رفته به سمت انجام کارها و خرید و فروش محصولات به ساده ترین روش پیش می‌رود، افراد به محتوای بصری ( اعم از فیلم، عکس و عکس متحرک) بیش‌تر از سایر محتوا‌ها ( شامل محتوای متنی، صوتی و…. ) علاقه نشان می‌دهند، و اینستاگرام یکی از پلتفرم‌هایی است که از محتوا‌های بصری بیشتری را شامل می‌شود، این مسأله نیز یکی دیگر از مواردی است که باعث اهمیت اینستاگرام در بحث تبلیغات شده است.

استفاده از بازخورد‌ها

یکی دیگر از ویژگی‌های اینستاگرام این است که افراد به راحتی می‌توانند نظرات خود را در ارتباط با مسائل مختلف بیان کنند، به این ترتیب صاحبین کسب و کار‌ها و کالا‌هایی که در این بستر تبلیغ می‌شوند به راحتی می‌توانند از نظرات، انتقادات و پیشنهادات کاربران مختلف بهره‌مند شوند و از آن‌ها برای بهبود بخشیدن بیزیس خودشان استفاده کنند.

ارتباط نزدیک مشتریان و فروشندگان یک کسب و کار

با توجه به این که در اینستاگرام این بستر فراهم شده است، که مشریان و تولیدکنندگان بتوانند در هر زمانی و به هر شکلی بایک دیگر ارتباط داشته باشند و مشتریان بتوانند سؤالات خود را در ارتباطات با محصولات، ویژگی‌های آن‌ها و…. بپرسند و ابهامات خود را برطرف کنند، بر این نوع تبلیغات اصرار ورزیده می‌شود.

بررسی و آنالیز آسان‌تر رقبا

یکی دیگر از جنبه‌های مثبت اینستاگرام در بحث تبلیغات این است که افراد می‌توانند، راحت‌تر از هر پلتفرم دیگری فعالیت رقبای صاحب‌نظرشان در آن زمینه را بررسی کنند تا بتوانند راه را برای موفقیت خودشان هموار‌تر کنند.

دسترسی راحت افراد به محصولات مورد نیازشان

تبلیغات در اینستاگرام شکل هدفمند دارند، یعنی به طور مثال اگر کسی به لوازم آرایشی و بهداشتی علاقه دارد، پیج‌های مرتبط به همان مسأله را دنبال می‌کند، که تبلیغات این پیج‌ها نیز مرتبط با علاقه‌ی فرد است، به این ترتیب افراد مختلف به محصولات مورد علاقه و مورد نیازشان بسیار راحت‌تر دست پیدا می‌کنند؛ این مسئله نیز یکی دیگر از ویژگی‌های اینستاگرام است که باعث شده به بستر خوبی برای تبلیغات تبدیل شود، همچنین در فضای اینستاگرام این امکان فراهم است که اگر فردی به کالای خاصی نیاز پیدا کند، در عرض چند ثانیه می‌تواند با یک سرچ ساده نیاز خورد ر برطرف کند.

تبلیغات در اینستاگرام برای چه کسب و کار‌هایی مناسب‌تر است؟

به طور کلی با توجه به این که افراد مختلف، از کشور‌ها و با فرهنگ‌های مختلف در گرو‌های سنی و جنسی متفاوت از اینستاگرام استفاده می‌کنند هیچ گونه محدودیتی مبنی بر استفاده‌ی کسب و کار‌های خاصی برای تبلیغات در این اپلیکیشن وجود ندارد و تقریبا تمامی انواع کسب و کار ها برای گسترش خودشان میتوانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ فورس

شرکت فورس خدمات تبلیغات در اینستاگرام را با قیمتی مناسب انجام می دهد.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است؛ که کاربر بسیاری دارد و تبلیغات در این شبکه علاوه بر بازخورد بالا، تاثیر بسیاری بر برندینگ دارد و این تاییدی بر اهمیت تبلیغات در اینستاگرام می باشد.


02123087

ajans force

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

منو