تولید محتوا برای سوشال مدیا

همانطور که میدانید تولید محتوا یک گام اصلی در شناحته شدن و برندینگ می باشد. کارفرمایان زیادی در کنار فعالیت در اینترنت با سایت شخصی و کاریشان، تمایل به فعالیت در سوشال( شبکه های اجتماعی) همچون تلگرام، اینستا، لینکدین، توئیتر و … دارند. تولید محتوا برای سوشال مدیا اصول خاص خود را دارد؛ که در این مقاله درباره آنها توضیح داده شده است.

اهمیت تولید محتوا در سوشال مدیا ؟

امروزه افراد به شبکه های اجتماعی جذب شده اند و کاربران بسیاری در حال استفاده از شبکه های اجتماعی هستند. تولید محتوا برای سوشال می تواند تصویر، ویدئو و ترکیبی از این دو باشد. بدلیل حضور گسترده مردم در شبکه های اجتماعی با تولید محتوایی مناسب و موفق به راحتی می توانید در راستای جذب کاربران، فروش خود را زیاد کرده و درآمد خود را افزایش دهید.

استراتژی تولید محتوایی مناسب به شرح زیر است:

        1.هدایت مخاطب

        2.ایجاد و شکل‌گیری آگاهی نسبی پیرامون یک برند تجاری جدید

        3.یافتن و جذب مشتریان بالقوه

       4.افزایش تعداد کاربران متمرکز در یک مرکز محتوا

بهترین شبکه‌های اجتماعی برای تولید محتوا؟

فیس‌بوک (Facebook)

اینستاگرام (Instagram)

یوتیوب (Youtube)

پینترست (Pinterest)

توییتر (Twitter)

آپارات(Aparat)

تلگرام (Telegram)

تولید-محتوا-برای-سوشال

خدمات تولید محتوا سوشال مدیا خود را با قیمت مناسب در کنار کیفیت بی نظیر به ما بسپارید تولید محتوا بسته به زمینه فعالیت و نوع شبکه اجتماعی متفاوت است. تیم تولید محتوای باتجربه فورس، با حساسیت و دقت بالا کار خود را انجام می دهند؛ و انواع محتوا را برحسب نیاز کارفرما تولید می کنند.


تعرفه تولید محتوا


02123087

3  عامل مهم بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی

مرجع محتوا

در صورتی که وبسایت دارید؛ صفحه شما در شبکه های اجتماعی رابطی بین کاربرانتان و مرجع محتوا ایجاد می کند.

حضور مستمر

برای دریافت بازدهی و سود مدنظر باید حضور مستمر طبق یک برنامه ریز تولید محتوا جهت فعالیت در سوشال داشته باشید.

استفاده از هشتگ‌ها و کلمات پرتکرار

از هشتگ ها و کلمات پرتکرار در اینستا و توییتر برای بازدید بالا پست های خود؛ حتما استفاده کنید.هشتگ‌های پرتکرار یا به اصطلاح داغ  در جذب گستره‌‌ی کاربران شبکه ها‌ی اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.

نکته ای که باید به آن دقت شود و مهم است؛ اینست که سبک تولید محتوا برای هر شبکه اجتماعی متفاوت است و پیش از تولید محتوا باید شبکه اجتماعی مد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه چند مورد تولید محتوا برای سوشال مدیا پرکاربرد بیان شده است.

تولید محتوا برای سوشال مدیا

اینستاگرام

تولید محتوا برای اینستاگرام به دو صورت تصویری و متنی می باشد. تعداد کلمات محتوا متنی اینستاگرام به زمینه فعالیت افراد، نوع محتوای تصویری بستگی دارد. زمانی که محتوای تصویری فقط عکس یا اینفوگرافیک باشید؛ یک محتوا با تعداد کلمات متوسط کافی است. 

نکته مهم در تعیین تعداد کلمات محتوای متنی اینستاگرام اینست که نه آنچنان بلند باشد که کاربر تمایلی به خواندن نداشته باشد و نه کوتاه بصورتی که اصل مطلب آن پست بیان نشود. محتوای متنی باید جامع خلاصه باشد.

در ادامه حتما از هشتگ های مربوط محتوا استفاده کنید. ترجیحا از هشتگ های تکراری در بین پست ها استفاده نکنید.

 

توییتر

تولید محتوا توییتر نیز همانند اینستاگرام به دو صورت متنی و تصویری است. اما با این تفاو که محتوای تصویری در توییتر حتما و باید ویدئویی باشد و از محتوای متنی صرفا برای معرفی پست و پیج کاری های مربوطه استفاده می شود؛ یعنی محتوای متنی نیاز نیست و نباید بلند باشد.

برای جذب مخاطب محتوای ویدئویی بهتر است جامع و بیان کننده نکاتی جدید و جذاب برای کاربر باشد.

 

لینکدین

لینکدین یکی دیگر از شبکه های اجتماعی است که محتوا در آن فقط بصورت متنی می باشد. این محتوای متنی بسیار جامع از زمینه فعالیت و خدمات فرد و تمامی نکات مد نظر باشد و در انتها جهت معرفی بیشتر می توانید لینک سایت یا توییتر و هر شبکه مد نظر را برای مطالعه بیشتر قرار دهید.

 

تلگرام

تلگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار است که محتوا در آن بصورت ویدئویی، پادکست و متنی تولید می شود. در این شبکه اجتماعی میزان کوتاهی یا بلندی محتوا اهمیت خاصی ندارد؛ فقط مهم اینست که حتما جذاب باشد.

 

پینترست

پینترست یکی از شبکه های اجتماعی جدید و در عین حال پرطرفدار می باشد. تولید محتوا در این شبکه بصورت تصویری می باشد. شما می توانید با طراحی عکس یا اینفوگرافیک خود را معرفی کرده و کاربران را جذب کنید؛ و در صورت لزوم نیز می توانید 30 ثانیه از ویدئو مد نظر خود را در این شبکه بازگذاری کنید و جهت تماشای کامل آن به نسخه کامل ویدئو در توییتر لینک دهید.

تبلیغات در اینستاگرام بدلیل امکان تبادلات گسترده و بررسی نظرات مشتریان، می توانید انتقادها و تغییرات را اعمال کنید و نظرات بیشتر کاربران را جلب کنید و در این راستا بدلیل افزایش اعتماد فروش بیشتری داشته و سود خود را افزایش دهید و در بلندمدت مشتریان وفاداری خواهید داشت.

تبلیغات در اینستاگرام به دو  صورت متنی و ویدئویی انجام می شود. جهت مطالعه بیشتر و چگونگی بودن آن به مقاله مربوطه مراجعه کنید. اینکه خدمات تبلیغ در اینستاگرام وظیفه ادمین اینستاگرام با تعرفه ادمین اینستاگرام مناسب می باشد.

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

منو