مشاوره اینستاگرام مارکتینگ

باتوجه به این که این روز‌ها، بسیاری از مشاغل و بیزینس‌ها به اینستاگرام محدود شده‌اند، افراد نیازمند متخصصینی هستند که در این زمینه برای داشتن یک کسب و کار موفق در اینستاگرام به آن‌ها کمک کنند و راهگشای آن‌ها باشند تا به موفقیت برسند، به همین دلیل است، که مشاوره اینستاگرام مارکتینگ به وجود آمده است، در ادامه قصد داریم در ارتباط با اهمیت این مسأله و خدمات متفاوت اینستاگرام مارکتینگ صحبت کنیم.

خدمات مشاوره اینستاگرام مارکتینگ

Instagram-marketing-consulting-services

در زمینه‌ی اینستاگرام مارکتینگ خدمات متفاوتی قابل ارائه است که در ادامه به ذکر مهم‌ترین و اثر بخش‌ترین این خدمات می‌پردازیم.

آماده‌سازی پیج افراد برای تبلیغات

این روز‌ها دیده می‌شود که بسیاری از تبلیغات اینستاگرامی با شکست مواجه می‌شوند، ، دلیل این مسأله آماده نبودن پیج آن ها برای تبلیغات است، به طور مثال زمانی که یک پیج بایوی مناسب نداشته باشد، افرادی که از طریق لینک تبلیغات وارد آن پیج می‌شوند، به خوبی نیاز‌هایشان بر طرف نمی‌شود و نمی‌توانند آن طور که باید با آن صفحه و خدماتش آشنا شوند در نتیجه در آن پیج باقی نمی‌مانند، به همین علت یکی از خدماتی که مشاوران اینستاگرام مارکتینگ در اختیار افراد مختلف میزان قرار میدهند آماده‌سازی پیج برای تبلیغات است.

instagram create account
Correct-hashtags-on-instagram

مشاوره در زمینه‌ی هشتگ‌گذاری درست

یکی از راه‌هایی که از طریق آن می‌توان برای یک پیج فالوور واقعی و فعال کسب کرد، درج هشتگ در کپشن پست ها است، اما باید به این نکته توجه کرد که همانقدر که هشتگ‌گذاری درست می‌تواند برای یک پیج مفید باشد، هشتگ‌گذاری اشتباه نیز می‌تواند یک پیج را به نابودی بکشاند، به همین جهت بسیاری از مشاوره‌های اینستاگرام مارکتینگ شروع به خدمت‌رسانی در این زمینه نموده‌اند.

مشاوره در حوزه‌ی تولید محتوا

بسیاری از مواقع پیش می‌آید که محتوای تولیدی در برخی از پیج‌ها با یک نظر کارشناسانه می‌تواند از زمین تا آسمان تفاوت کند، و بسیار مؤثر‌تر از قبل عمل کند، از این رو یکی دیگر از خدمات مشاوره اینستاگرام مارکتینگ در این زمینه است.

Content-production

قواعد پست‌گذاری

یکی دیگر از راه‌هایی که به جذب فالوور در اینستاگرام  اکسپلور است، اما این که یک پست اکسپلور برود یا نه بستگی به این دارد که در دوساعت اولی که گذاشته می‌شود، چه مقدار لایک، ویو و کامنت می‌خورد، به همین دلیل این که در یک صفحه چند روز یک بار پست گذاشته شود و یا این که ادمین پیج در چه ساعاتی از روز فعالیت داشته باشد، بسیار اهمیت دارد، که مشاوران اینستاگرام مارکتینگ در این زمینه نیز می‌توانند به افراد کمک کنند.

امنیت پیج

یکی از مشکلاتی که می‌تواند برای پیج‌های شناخته شده با تعداد فالوور زیاد بیوفتد این است که این پیج‌ها هک بشوند یا توسط اینستاگرام از دسترس خارج بشوند، بنابراین مشاوران اینستاگرام مارکتینگ در این زمینه نیز به خدمت‌رسانی مشغول می‌باشند.

instagram-security

اهمیت مشاوره اینستاگرام مارکتینگ

با توجه به این که برای هرکاری باید به متخصص آن کار مراجعه نمود، برای داشتن یک کسب و کار و بیزینس موفق اینستاگرامی نیز باید به متخصصین این عرصه یعنی مشاوران اینستاگرام مارکتینگ مراجعه کرد؛ عدم مراجعه به متخصصین این عرصه با استدلال عقلی نیز هم سو نیست و مانند این است که در صورت مریض شدن خودمان یا خراب شدن ماشین از پزشک و مکانیک کمک نخواهیم؛ و خودمان اصرار بر مصرف دارو یا تعمیر اتومبیلمان داشته باشیم.

برای مشاوره اینستاگرام مارکتینگ با ما تماس بگیرید.

یک جلسه رایگان برای مشاوره و مشخص کردن هزینه و برنامه ریزی با ما داشته باشید.


02123087

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

منو