تولید محتوا متنی

تولید محتوا متنی و کپی رایتینگ

زمانی که عبارت تولید محتوا گفته می شود تولید محتوای متنی شاید اولین مورد در ذهن یا top of mind  باشد .تولید محتوای متنی به دسته های مختلف زیر تقسیم می شود :

انواع شعار، پیام و نام برند

تعیین نام یک کسب و کار یا نامگذاری برند ،تعیین شعار یک کسب و کار و یا تعیین پیام یک کمپین مارکتینگ همگی از ویژگی های خلاقانه بودن کوتاه بودن، موثر بودن و مرتبط بودن برخوردارند.
این نوع محتوا هرچند کم حجم  است اما ایده خلاقانه مورد نیاز در آن بسیار جدی و مهم است تا جایی که گاهی نگارش و تصویب آن ها ماه ها به طول می انجامد. چرا که اثرگذاری آن ها به مراتب بالاتر و طولانی مدت تر بوده و باید از فرآیند پیچیده کنترل قبل از تصویب نهایی عبور کند تا از کیفیت لازم  برای تامین اهداف کسب و کار و برند برخوردار باشد.

محتوای متنی فنی و کاتالوگی

هرچند امروزه عموم دارندگان وب سایت در فضای اینترنت جمله “اهمیت تولید محتوا برای بهبود در رتبه سایت” خود را تکرار  می کنند شما با کمتر سایتی روبرو می شوید که اطلاعات کافی از محصولات و خدمات خود ارائه کرده باشد، با افزایش اطلاعات فنی و  ایجاد و توسعه تفصیلی کاتالوگ خدمات و محصولات هر کسب و کار ضمن ایجاد قابلیت استفاده از این محتوا در انواع رسانه های خود به عنوان یک سرمایه ارزشمند می تواند تجربه کاربر یا همان ux را به سطح بالاتری نزدیک به مشاوره حضوری در خصوص محصولات و خدمات خود نزدیک کنید.

از این رو توصیه جدی فورس توجه به تولید محتوای فنی و توضیحی در راستای افزایش شباهت مراجعه به وب سایت به مراجعه حضوری به نزد مشاور فروش می باشد.
آژانس دیجیتال مارکتینگ فورس با انجام فرایندهای دقیق و تعامل با صاحبان کسب و کار اقدامات ویژه ای برای بالا بردن کیفیت محتوای متنی فنی و توضیحی خدمات کسب و کارها در مجموعه خدمات خود پیش بینی کرده است.

تولید محتواهای اطلاع رسانی، علمی و مقالات

این دسته از تولید محتوای متنی شاید شایع ترین و شناخته شده ترین دسته باشد چرا که صاحبان کسب و کارها با مراجعه به سایت های رقبا زمانی که عبارت (مقالات) را در منوی سایت رقیب خود می بینند در اولین برداشت این موضوع را از اهمیت بالایی برای سئو سایت خود برخوردار می سازند.

هرچند این موضوع صحیح است اما مشکل این است که عموم سئوکاران تازه کار که تنها به آوردن سایت مشتریان خود به صفحه اول جست و جو فکر می کنند چندان به کیفیت این محتواها نمی اندیشند و از انواع روش های کم هزینه مانند کپی کردن مقالات یا تغییر دادن برخی کلمات یا ترجمه بهره می برند که متاسفانه هیچ یک از آن ها نمی توانند مشکل اصلی جذابیت محتوا را برای مخاطب حل کند.
به یاد داشته باشیم که محتوای متنی که از پایین ترین سطح ارتباط با مخاطب برخوردار است زمانی منجر به به موفقیت طولانی مدت وب سایت شما می شود که از ارزش محتوای بالایی برای ذهن مخاطب برخوردار باشد. آژانس دیجیتال مارکتینگ فورس با به کارگیری کلیه عوامل علمی تاثیرگذار بر جذابیت در متن شعار ارجحیت کیفیت متن بر کمیت متن را به شما توصیه می کند.
متن خوب تولید شده شاید در کوتاه مدت خود را نشان ندهد اما در بلند مدت ثروت شما را به طور جدی افزایش خواهد داد و شما را از دغدغه مراجعه از این سئوکار به آن سئوکار و نگرانی تغییرات الگوریتمی گوگل خواهد رهانید.

نمونه کارها

sample83

نام برند

sample83

رپورتاژ

sample83

شعار و اسلوگان

sample83

محتوای فنی

sample83

محتوای سایت

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

منو