تعرفه تولید محتوای متنی

تمامی کارفرمایان زمانی که سایتی را برای کسب و کار خود و فعالیتشان طراحی می کنند؛ دوست دارند که بازخورد بالا و فروش داشته باشند و در نتایج اولیه گوگل دیده شوند. برای این کار باید خدمات سئو انجام دهند. یکی از پایه ترین کارهای سئو تولید محتوا می باشد. که در این مقاله تولید محتوا چیست توضیحات بیشتری داده شده است. تولید محتوا امری بسیار مهم و حساس در نگه داشتن کاربران و افزایش جذابیت دارد. نکته مهم تر برای کارفرمایان و مشتریان عزیز تعرفه تولید محتوا یا هزینه تولید محتوا متنی می باشد؛ که در اینجا کامل راجب آن صبحت شده است.

ویژگی های محتواهای تولید شده ؟

  • اولین گام شناخت مخاطبان و سلیقه آنهاست.
  • پاسخگوی نیاز کاربران باشد( چه از نظر فروش، چه آموزش)
  • تولید محتوای با کیفیت با رعایت اصول سئو و نگارش
  • تولید محتوا منحصر بفرد و یکتا باشد.

COntent-Creation

هزینه تولید محتوا

هزینه تولید محتوا یا تعرفه تولید محتوای متنی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد؛ که مهم ترین آن تخصصی بودن محتوا و کیفیت کار محتوا نویس می باشد.

پرداخت هزینه محتوا چگونه است؟

تمامی پرداخت‌های سایت فورس از طریق درگاه این سایت انجام شده و این امکان برای تمامی مشتریان فعال است.

هزینه تولید محتوا مناسب و لازم است؟

یکی از بهترین روش ها برای صعود سایت تولید محتوای اصولی است و زمانی که شما با قیمت مناسب تولید محتوا خود را پیش می‌برید؛  رشد سایت خود را تجربه خواهید کرد. نتیجتا هزینه‌های تولید محتوا بسیار به صرفه خواهد بود زیرا بیشترین بازدهی را در زمینه دیجیتال مارکتینگ دارد.

عوامل تعیین کننده تعرفه تولید محتوای متنی:

  • کیفیت محتوا
  • نوع محتوا
  • تعداد کلمات محتوا
  • زمان تحویل محتوا
  • تخصصی بودن محتوا
  • رعایت اصول سئو در محتوا
  • ویرایش ادبی و فنی محتوا
  • تولید محتوا به زبان های مختلف انگلیسی، روسی, عربی و…

cost-determine-factore

02123087

تعرفه های تولید محتوای متنی

پلن هاتولید محتوا متنی تالیف شده (عمومی)تولید محتوای متنی تالیف شده (تخصصی)بازنویسی متن ارائه شده(عمومی)بازنویسی متن ارائه شده (تخصصی)تولید محتوا از منبع انگلیسی(تخصصی)بازنویسی متن ارائه شده(تخصصی) تولید محتوای متنی تالیف شده (تخصصی)تولید محتوا متنی تالیف شده (اصلی کسب و کار)
توضیحاتدریافت کلمات کلیدی توسط شما از کسب و کار یا توضیحات محصول مورد نظردریافت کلمات کلیدی توسط شما از کسب و کار یا توضیحات محصول مورد نظرمتن ویراستاری شده از کسب و کار یا توضیحات محصولمتن ویراستاری شده از کسب و کار یا توضیحات محصول با دریافت کلمات کلیدیمتن ترجمه شده از انگلیسی به فارسی همراه با ویراستاری متنیمتن ترجمه شده از فارسی به انگلیسی همراه با ویراستاری و دریافت کلمات کلیدیتولید محتوا از پایه با مصاحبه کامل از کسب و کار و محصول مورد نظرتولید محتوا متنی از پایه با مصاحبه کامل از کسب و کار و محصول مورد نیاز به صورت حرفه ای
واحد (کلمه)3000 کلمه3000 کلمه3000 کلمه3000 کلمه3000 کلمه3000 کلمه3000 کلمه3000 کلمه
قیمت1,800,0001,800,0001,200,0001,800,0002,400,0003,600,0001,800,0003,000,000
مشاوره بگیریدمشاوره بگیریدمشاوره بگیریدمشاوره بگیریدمشاوره بگیریدمشاوره بگیریدمشاوره بگیریدمشاوره بگیریدمشاوره بگیرید
سفارش دهیدسفارش دهیدسفارش دهیدسفارش دهیدسفارش دهیدسفارش دهیدسفارش دهیدسفارش دهیدسفارش دهید

هزینه ویراستار و سئو اضافه برای هر مقاله 300 کلمه ای

50000 تومان

هزینه درج محتوا در سایت برای هر مقاله 300 کلمه ای

50000 تومان

پیدا کردن 2 تصویر عمومی متناسب با محتوا به جهت تکمیل و بهینه سازی برای انتشار به سلیقه تهیه کننده محتوا

50000 تومان

هزینه‌های برون‌سپاری به شرکت تولید محتوا

برون سپاری به واگذاری انجام فعالیت های داخلی یک سازمان به یک تأمین کننده خارج از سازمان با یک قرارداد مشخص گفته می شود. دلیل اصلی سازمان ها جهت برون سپاری، تخصصی بودن و در راستای آن کاهش کارهاست. تولید محتوا از جمله کارهایی است که نویسنده باید تجربه کافی داشته باشد و مورد بعدی اینست که کاری زمان بر می باشد و به همین دلیل باید به شرکتی که تیم تولید محتوا باتجربه دارد؛ این امر را بسپارید.

شرکت فورس تیم نویسنده باتجربه جهت تولید محتوای حرفه ای دارد؛ که در مدت زمان تعیین شده محتوایی با کیفیت و تخصصی با توجه به زبان درخواستی کارفرما نوشته و تحویل می دهد.

حداقل کلمات یک محتوا 300 کلمه و حداقل تعداد درخواست محتوا 10 عدد می باشد

 

با خیالی آسوده محتوای خود را به ما بسپارید.

محتوای متنی کم هزینه ترین راه برای تبلیغ برند یا محصولات شماست.

شرکت فورس پروسه سخت، تخصصی و زمانبر تولید محتوا را برای شما آسان و سریع می کند. شما در فورس علاوه بر قیمت های مناسب از کیفیت بالا در ارائه محتوای متنی بهره مند می شوید؛ با تیم تولید محتوا حرفه ای فورس دیگر نیازی نیست نگران نوشتن محتوا با کیفیت، سئو و ویراستاری محتوا یا قرار دادن آن بر روی سایت خود باشید؛ فورس تمام نیاز های شما را برای داشتن یک محتوا متنی عالی و پر بار از کسب و کار یا توضیحات محصولات شما را برایتان انجام می دهد.

تعرفه-تولید-محتوا

تماس با ما

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

منو